RAFTING & GASZTROKIRÁNDULÁS A VJOSA VÖLGYBEn

Kora reggel indulunk, (gyönyörű és aktív nap lesz, tele élményekkel!) így még a reggeli fényben érkezünk  Albánia legszebb folyóvölgyébe, a Leonardo di Caprio által is imádott és védett Vjosa-Völgybe.

Az út nagyjából 2,5-3 órás, persze tartunk közben kávészünetet, a Tepelenei kilátónál, ahol a folyóvölgy kezdődik. Utunk első gasztronómiai állomása, egy bunkerből átalakított sajt-manufaktúra lesz. Szigorúan friss helyi tehén, juh és kecsketejből készítik itt a finomabbnál finomabb sajtokat, házi vajat, ricottát. Persze Raki, bor, gyümölcs, és isteni lekvár is jár a reggelihez.

A Permet nevű hegyi kisvárosba indulunk ezután, melyet rózsák városának is neveznek. Rövid sétánk során helyi rózsavízzel és mandulával készült helyi desszertkülönlegességet kóstolhatunk.

Permetből indul a rafting, ami nagyjából két órás. Nem kell félnetek ha nincs tapasztalatotok, hiszen maximálisan profi vezetőnk vigyáznak majd ránk. Felejthetetlen élmény!

A rafting után tovább indulunk Albánia legszebb természetes termálvizes fürdőhelyére. Igazi nomád csoda, ahol néha még júniusban is a környező havas hegyekben gyönyörködhetünk lubickolás közben.

Túránkat a legjobb helyi étteremben zárjuk, melyet közvetlenül a Vjosa folyóra építettek. A hegyi pisztráng és egyéb autentikus ételek mellett a kilátás is világszínvonalú.

A nap végén, tele élményekkel, étellel-itallal, többnyire mindenki bóbiskolva érkezik vissza Qerretbe.

100 eur/fő

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.